Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 02 sep 2014, 19:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Truckstar Festival 2009
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 sep 2008, 14:28 
Oud-Roerganger

De datum is bekend, 25 en 26 juli 2009, op de gebruikelijke locatie. 24e dan maar een BuzzyBeemeeting, op onze eigen gebruikelijke locatie? :boo:

Van truckstar.nl:

Het Truckstar Festival is een geweldig dagje uit voor het hele gezin. Je komt oren en ogen tekort!

Er staan maar liefst 2.000 vrachtwagens uit het hele land opgesteld langs de baan. Er is een chauffeursbraderie en kinderen kunnen zich vermaken in het kinderdorp en op de kermis. Op het grote beursplein showen de grote truckfabrikanten hun recente modellen. Op de paddock van het circuit staan honderden showtrucks, oldtimers, groot hijsmaterieel, Amerikanen en zwaar transportvoertuigen.

Ieder jaar zijn er vanuit het buitenland weer heel wat prachtig gespoten en opgebouwde trucks die in Assen komen schitteren. In 2008 was er bijvoorbeeld een Deense auto die in het thema van de Hulk is gespoten en ook meteen de eerste prijs in de categorie special paint in de wacht sleepte. De Blue Griffin en de Red Pearl van Svempas waren op de stand van Scania te bewonderen zijn. Grote primeur in 2008 was de Scania R620 Shogun die al vele prijzen gewonnen heeft. Ook voor 2009 doet de organisatie er alles aan om weer een aantal spraakmakende auto's naar Nederland te halen.

Het hele weekend is op het rechte stuk voor de hoofdtribune veel pk’s, rook en lawaai verzekerd. Momenteel is de organisatie druk bezig met het vastleggen van allerlei stuntshows om jou te vermaken!

Heb je zelf nog suggesties voor 2009, stuur dan een mailtje naar festival@truckstar.nl.

Een hoogtepunt van het Truckstar Festival is voor velen de verkiezing van ‘de Mooiste Truck van Nederland’. De lezers van Truckstar hebben de finalisten geselecteerd. Een vakjury bepaalt tijdens het festival de winnaar. Ook wordt de mooiste Special Paint truck van Europa gekozen.

Houd je van Hollandse muziek? Zorg dan dat je er zaterdagavond bij bent om mee te zingen en swingen met een aantal van de beste Nederlandse artiesten van het moment.

Toegangskaarten voor het Truckstar Festival zijn in de voorverkoop met korting te bestellen vanaf februari 2009 tot 2 weken voor het evenement. Daarna zijn de kaarten onbeperkt verkrijgbaar aan de kassa's van het TT circuit.

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 24 sep 2008, 17:47 
Bijenkoningin

Alexxxxx schreef:
. In 2008 was er bijvoorbeeld een Deense auto die in het thema van de Hulk is gespoten en ook meteen de eerste prijs in de categorie special paint in de wacht sleepte. .

Als ik het goed gelezen heb dan was dat toch een grijze man tgx met Transformers als thema ????

Of heb ik liggen slapen ??

:?

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 24 sep 2008, 17:49 
Oud-Roerganger

Als ik het artikel zo lees hoop ik dat het door een stageloper is geschreven, in aanmerking genomen dat het schooljaar nog niet zo lang bezig is... :oops: Staan wel meer foutjes in.

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 25 sep 2008, 18:58 
the nightflier

gert kan geschrapt worden van de lijst ;)

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 02 nov 2008, 22:01 
Oud-Roerganger

Natuurlijk gaan we dit jaar weer met en leuke club langs de toegangsweg staan... Maar Arie kwam in een ander topic met het volgende:

arie van urk schreef:
:offtopic:

Alexxxxx schreef:
BuzzyBabe :cool: (moet je wel verplicht in een geel-zwart gestreepte legging flyers uitdelen bij de intocht van het truckstar festival, eind juli 2009)

Ik stem voor BuzzyBabe ..

En laat die legging voor Luna maar zitten.
We kunnen er beter eerst zelf voor zorgen dat we daar als Buzzybeeforum.nl misbruikers herkenbaar zijn .....

Een professioneel Zwart spandoek ???
( sponsoring door GC vd Meer Transport ?? )

Allemaal dezelfde Zwarte poloshirts ????

:offtopic:

:kus:

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 04 nov 2008, 18:27 
Maanvlinder

Ff vraagie, misschien dat 1 van jullie dat wel weet, is het nieuw dat je lid moet zijn van truckstar wil je kaarten kunnen kopen om langs de baan te kunnen staan?

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 04 nov 2008, 19:44 
Bijenkoningin

Volgens mij kom je niet verder dan de tribune en de rest van het terrein.
Als je op de baan wil komen moet je een ontheving hebben of gast zijn.

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 04 nov 2008, 21:25 
Lieveheersbeestje

Pieter schreef:
Volgens mij kom je niet verder dan de tribune en de rest van het terrein.
Als je op de baan wil komen moet je een ontheving hebben of gast zijn.

Ben je abonnee maar zit in jouw Truckstar toch geen plakkaart dan kun je de inschrijfkaart hier alsnog downloaden en uitprinten

Zie link:http://www.truckstar.nl/page.asp?id=200

Dat heeft niks te maken met een ontheffing of dat je gast bent Pieter.

De ontheffing wordt aan Truckstar verleent en niet aan de chauffeurs die op de baan willen staan die moeten zich inschrijven met welke auto ze komen en met hoeveel mensen.

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 14 jan 2009, 12:19 
Dig It All

Dennis Evertse schreef:
Ff vraagie, misschien dat 1 van jullie dat wel weet, is het nieuw dat je lid moet zijn van truckstar wil je kaarten kunnen kopen om langs de baan te kunnen staan?

Nee,is niet nieuw,alleen leden van Truckstar kunnen zich inschrijven voor een plaats langs de baan

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 22 feb 2009, 00:03 
Oud-Roerganger

het bedrijf is zo goed als dicht de week van het truckstarfestival... Dus ik denk dat ik wel vrij kan krijgen :lol: En dan op de zaterdag, (nadat de fotos online staan) meteen door naar 't oostblok, heb ik nu in gedachten :)

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 22 feb 2009, 00:04 
Taxismurf

Ik ben er ook dit jaar geloof ik :roll:

voor nog meer historie klik je hier , het buzzybee documentatie centrum , members only

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 22 feb 2009, 00:05 
Globetrotter

Is het weer zover? Ga je weer in het Tatra hotel slapen?

:cool:

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 22 feb 2009, 00:29 
Oud-Roerganger

waldmann schreef:
Is het weer zover? Ga je weer in het Tatra hotel slapen?

:cool:

ja en ja :boo:

wietze schreef:
Ik ben er ook dit jaar geloof ik :roll:

Tof *O*

Lekker handig geplanned overigens.. Ik zie net dat de Truck Grand Prix op de Nürbrugring in hetzelfde weekend is :roll: Het enige Europese truckfestival wat groter is dan het TSF...

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 22 feb 2009, 00:39 
Globetrotter

Alexxxxx schreef:
Lekker handig geplanned overigens.. Ik zie net dat de Truck Grand Prix op de Nürbrugring in hetzelfde weekend is :roll: Het enige Europese truckfestival wat groter is dan het TSF...

Er zijn wel meer evenementen die op dezelfde dag vallen :kaz:

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 22 feb 2009, 00:51 
Oud-Roerganger

Wel een idee voor mij om via de Ring naar het oosten te gaan :twisted: Maar qua internationale gasten zal het dit jaar dus wat tegenvallen gok ik....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur