Zoals gebruikelijk kunnen ook de foto's die ik heb gemaakt tegen een kleine vergoeding digitaal nabesteld worden.
Als iemand een foto op groot formaat en zonder copyright in beeld wil hebben, mail me dan even (
aamiedema@gmail.com ), en meld in dat mailtje het fotonummer (rechtsklikken, eigenschappen, en dan het 4cijferige nummer tussen IMG_ en -border) en een korte omschrijving.
Verder is er deze keer de mogelijkheid om alle foto's op groot formaat bij elkaar op CD-Rom te bestellen. Voor meer info kun je naar bovenstaand adres mailen.
Nou, geen meeting dus, maar wel veel bekenden tegen gekomen. Helaas een paar mensen waar ik mee bij wou praten ook niet gezien, omdat ik geen tijd had om bij de miniaturen boven te kijken (ben daar maar een minuut geweest), want toen moets ik Sandra van de bus halen, die vroegr klaar was dan verwacht, en die is dus even mee gaan kijken
Dit jaar waren er maar weinig boeken te koop. Of misschien ben ik wle te kieskeurig en te traag... Ik vind de boeken bij de Mack Fanclub altijd veel te duur, en bij de stand met jaarboeken was ik te laat, daar was bijna alles al uitverkocht. Toch nog een boek over speciale MANs gekocht, en het Truckstar Fotojaarboek van 2005 (waarom 15 euro voor een fotojaarboek betalen als ze een jaar later nog maar 2 euro kosten?), en bij Niels Jansen wat Russische tijdschriften, en natuurlijk bij de mensen van het italiaanse zwaar transport tijdschrift alle exemplaren sinds de vorige Mackdag, zoals ieder jaar. Helaas waren dit er maar twee? En over twee weken komt er een nieuw nummer, maar dan moet ik dan weer een jaar geduld voor hebben
Genoeg blabla maar weer, op naar de foto's