De jaarlijkse buzzybeepuzzelrit vind dit jaar plaats in Jubbega
18 september, start van de eerste equipe om 13.30, verzamelen tussen 12.45 en 13.15, finish aan het eind van de middag
Waar is de start/finish?
Op het parkeerterrein van de pannekoekboederij de Koppejan Schotelandseweg 20 in Jubbega
http://www.dekoppejan.nlHoe kom ik daar?
Eigenlijk hoort iedereen Jubbega gewoon weten te vinden

maar.........
Vanuit het zuiden de A32 volgen bij Heerenveen Zuid dan de N380 volgen richting Jubbega
Vanuit het noorden de A32 volgen bij Heerenveen Zuid dan de N380 volgen richting Jubbega
Vanuit het westen de A6 en dan de A7 en bij Heerenveen de A32 volgen bij Heerenveen Zuid dan de N380 volgen richting Jubbega
Vanuit het oosten de N381 bij Donkerbroek afslaan dan de N380 volgen richting Jubbega
Wie mogen er meedoen?
Iedereen die zich van te voren opgeeft
Wat gaan we doen als iedereen weer aan is gekomen?
de prijsuitreiking, en wie dat wil kan een pannenkoek of omelet eten
Wat moet ik meenemen?
*Een auto of motorfiets waarmee je legaal over de openbare weg mag rijden. Geen zware vrachtwagens, brommobielen, of dat soort grappen, in verband met restricties in de route.
*Digitale camera (inclusief voldoende geheugen en batterijen)
*Pen
*Kaart waar iig Fryslân op staat is aan te raden, maar niet verplicht
-navigatiesysteem en internet mag NIET gebruikt worden tijdens de route
Bestaat een team verplicht uit twee personen?
Nee, maar dat werkt in de praktijk wel het gemakkelijkst.
Ben ik verzekerd tijdens de rit?
Waarschijnlijk wel, het gaat niet om tijd/snelheid, maar kijk dit even in je polis na. Deelname is op eigen risico.
Mag ik verkeersregels overtreden?
Tijdens de rit gelden de gewone verkeersregels.
Wat zijn de prijzen?
Nog niet bekend maar ik heb al een idee
Wat kost het om mee te doen?
Inschrijven aan de rit kost niks, dingen als benzine en eten en drinken onderweg moet je uiteraard wel uit eigen zak betalen.