peterg schreef:
arievdvliet schreef:
peterg schreef:
wagen nr 136 van Trio Transport
[albumimg]knip[/albumimg]
Ik reed met eentje met een underfloor motor,deze heeft de motor gewoon onder de cabine.
Arie,
weet je toevallig nog het bedrijfnummer van de wagen waar jij op gereden hebt
Ik heb in mijn materieel lijst van Trio Transport geen andere DAF-Ginaf volume combinaties meer staan.
Wel nog een aatal ontbrekende bedrijfnummers.
En nog mooier zou natuurlijk één of meerdere foto's zijn

In die tijd fotografeerde ik nauwelijks en hield geen dingen als cijfertjes bij,ik sprong steeds van bedrijf naar bedrijf.
Het enige wat ik van die Ginaf-Daf nog weet was dat hij vaste laadbakken met schuifzeilen had op motorwagen en aanhangwagen(wipkar) typeplaatje op de grill gaf aan dat het een 2800 was,het chassis was een 'bus'chassis met ondervloer motor en zo'n 250 pk motorvermogen ,en de vooras stond onder de laadbak ipv onder de cabine.De cabine was een ingekorte 2800 dagcabine,dus zonder zijruitje en had ondanks de ondervloermotor toch een motortunnel.Ik meen me te herinneren dat er maar 1 van zo'n dergelijk voertuig bij Trio in dienst was.
Ik heb maar zo'n 3 maanden bij Trio gewerkt,(vond het niet zo'n prettig bedrijf) en had daar meestal een Scania 111 combi met wisselbakken.
Maar was die Ginaf niet die auto die op de promotiefolder van Trio stond?
denk dat ik die folder nog wel ergens heb,stonden ook de andere auto's op,gefotografeerd ergens vanaf een viaduct toen de hele vloot over de snelweg in colonne reed