Dinsdag was een dag dat de hoofdwegen goed berijdbaar waren maar somige lokale wegen waren nog steeds een ramp.
Mijn rit ging richting Montferland de eersty klant was een hotel in Zeddam op het terein zelf
waar ik moest lossen lag nog een dikke laag sneeuw.

Ik had 8 containers voor die klant(waaronder 4 met wijn) en ik had nietzoveel zin om daarmee
door de sneeuw te ploegen en alles op het steekwagentje vond ik ook niet zo,n geslaagd idee
dus zover mogelijk naar achter proberen te komen waar wel een pad sneeuwvrij was gemaakt

Op naar de volgende klant Landalgreenparcs Stroombroek omdaar te kunnen lossen moet ik via de achterkant het park op en dan het hele park door Dewegen op dat park waren ook nog niet sneeuw vrij ze waren er mee bezig met dit kleine traktortje

en zoals veeggoeroe al aangaf in het strooiwagen topic dat schiet niet erg op
Dus met een slakkegangetje over het park opweg naar de losplek en goed uikijken naar kinderen die plotseling met hun sleetjes van de heuveltjes over de weg heen kwamen.
De volgende klant was een restaurant in Vethuizen. Dit is een heel klein dorpje met maar 4 huizen een restaurant en een kerk waar helemaal niks was gedaan aan sneeuwbestijding.

De weg daar naar toe heeft van die leuke greppeltjes als er geen sneeuw ligt zie je die wel
Dus nu was het noodzaak om in de sporen te blijven rijden de klant zelf was al druk bezig geweest om de sneeuw op zijn terein op te ruimen dus het lossen was zo gedaan
Al met al werd het die dag toch weer een dag van 14 uur werken gelukkig heb ik op Woensdag altijd vrij dus op Dinsdag lekker vroeg naar Bed gegaanen op Woensdag lekker uitgeslapen.