Hallo Lada-liefhebbers!
Ik stel me graag aan jullie voor omdat ik nieuw ben op dit forum. Mijn naam is Arthur en ik ben de trotste eigenaar van een prachtige Lada 2107 uit 1996. Ik heb de auto eind 2010 aangeschaft en er sindsdien al met veel plezier in rondgereden, zeker ook in de heerlijke sneeuw die we begin dit jaar hadden; mooie Russische omstandigheden!
Helemaal perfect was de auto nog niet, er zit inmiddels een nieuwe koppelingsplaat in, net als vier nieuwe banden (de originele banden zaten er nog onder) en een nieuwe bovenste fuseekogel. Daarnaast nog wat klein achterstallig onderhoud en kleine defecten weggewerkt (o.a. interval ruitenwissers, achterruitverwarming). Sinds dit weekend heb ik ook de geluidskwaliteit in de auto een flinke impuls gegeven (daarover later meer). Volgende punt voor de komende tijd is de op sommige plaats doffe lak weer in topconditie krijgen, gelukkig heb ik nog helemaal geen roest, dus dat moet vast gaan lukken.
Ik heb ook een setje originele Russische kentekenplaten weten te bemachtigen, voor een foto in de sneeuw natuurlijk een onmisbaar item!
%20(640x428).jpg)
%20(640x427).jpg)
Wellicht tref ik jullie binnenkort bij een activiteit van de Ladaclub en natuurlijk op dit forum.