Nog even een paar vragen van auto-houdelijke-aard.
1* Rijdend met de auto als ik maar iets (minimaal dus) aan het stuur draai gaat ie wat slingeren . . . Lijkt dan wat zoekerig te worden. Dat terwijl er geen sprake is van spoorvorming in het wegdek. Laat ik het stuur dus losjes in de vingers, dan rijd ie gewoon rechtdoor . . . Kan iemand vertellen wat dat zou kunnen zijn ?
2* Daar de vorige eigenaar zei dat de auto verlaagd was, en ik dus al eens een blik onder de auto geworpen heb, viel me op dat tussen de onderkant dan het stootbuffer voorzijde en de aanslag waar hij tegenaan moet komen maar een paar cm zit . . . En de auto ligt zo laag dat ik tussen de bovenkant van de band en de wielkast maar net het begin van m,n vingers tussen kan steken. bandenmaat is 175-70/13 M+S. Ik heb al eens voorbeelden van veren voor de 2101 gezien op internet, maar kom er kwa aantal windingen niet goed uit. ook niet de dikte van de windingen. Lijkt net of er van de 2121 onder zit nu welke ingekort zijn. Wie kan me zeggen wat er kwa maat onder hoort ?
3* Wie van de heren die s'winters met de Lada rijd, gebruikt een "radiator-winterkleed" ? Zoiets als onderstaand.