Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 15 aug 2020, 06:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 nov 2009, 20:39 
Oud-Roerganger

Vandaag en morgen is in de Rijswijk Expo (vroeger Darling Market) de Gothic en Fantasy beurs. In het verleden ben ik daar een paar keer met Sandraugiga geweest, die woonde daar uiteraard vlak bij. Dit jaar ga ik eindelijk weer een keer :boo: Vooral voor het optreden van Omnia :autumn: Maar een slag over de parking zal er ook wel in zitten :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 nov 2009, 18:39 
Oud-Roerganger

Voor er vragen komen, wat doet een gothic beurs op BB? Ik zou zeggen, lees je in in de historie van BuzzyBee :cool:

Zoooooo wat een dag, wat een dag _O_ Vanochtend om 7 uur de wekker, even over achten vertrokken, en even voor tien uur mijn passagiers opgepikt in Amsterdam. Meteen door naar de Darling Market (op veel bekende plekjes in Rijswijk geweest nog, ook wel grappig....), waar Omnia achter ons aan reed! :D Daar het schompes gezocht om een parkeerplaats, uiteindelijk gevonden. Onderweg van de parking naar de hal natuurlijk wat autofoto's gemaakt :cool: Onder andere van de link tussen onze autohobby en het gothic en fantasy wereldje: een lijkwagen :lol:

Binnen over de beurs gestruind, en vooral genoten van alle mensen om ons heen, wat een prachtige kleren vaak! Voelde me heel erg normaal vandaag :') Meteen maar alle Omnia CDs gekocht die nog te koop zijn :D De eerste drie stom genoeg bij een gewone CD handelaar, de rest (en de DVD! :D ) bij een leuke jongedame op de Omnia merchandise stand :lex: Meteen maar naar het podium gegaan, waar we nog de laatste restjes van een modeshow meekregen, waarna het (immer hilarische) soundchecken van Omnia begon. Bij het concert ben ik compleet uit mijn dak gegaan (en dat doe ik niet vaak :cool: ), dus daar heb ik geen beelden van :D Gelukkig had Meris een telefoon met filmfunctie mee, dus waarschijnlijk komen er alsnog wel wat beelden in dit topic :cool: Na de zeer energieke Omnia, waar we allemaal enorm van hebben genoten, wat gegeten (broodje bal :9~ ), nog ff snel over de beurs, en toen weer richting Amsterdam :D

Foto's komen later vanavond :)
Meris en Jay, bedankt voor de gezellige dag! :D We gaan vaker Omnia opzoeken :cool:
Omnia, bedankt voor het fantastische optreden!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 nov 2009, 18:58 
Oud-Roerganger

In Rijswijk:
Afbeelding
VW LT, voormalige ambulance

Bij expo:
Afbeelding
Een.. euh.. geplastificeerde Jap.

Afbeelding
Afbeelding
HE!!! Een LYKWEIN!!!! Jawis :cool: Een Lykwein!

Afbeelding
Prachtige kleur voor een C15 :o+ :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 nov 2009, 19:02 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Omnia aan het soundchecken :autumn: Bij het optreden zlf heb ik geen foto's gemakat, was te druk met uit mijn dak te gaan :( Van Tom de drummer helaas geen foto zie ik nu :( Na zijn magsitrale sol brak bij de laatste mep zijn stokje in tweeën, waarna die prompt het publiek in vlogen :lol: Luka zag er wat pips uit vandaag trouens! Beetje ziek? En de alchemist was met zijn ballen aan het spelen op het podium... Wat die man met balen kan houd je niet voor mogelijk :hail: We zien hem 14 februari weer in actie, in Dordrecht :cool:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 nov 2009, 19:03 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het übertoffe busje van Omnia :cool:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 nov 2009, 19:05 
Oud-Roerganger

Verder op de parking:
Afbeelding
Ford met doodshoofd

Afbeelding
Toyota igoth
Afbeelding
LandCruiser
Afbeelding
Afbeelding
Porsche...
Afbeelding
Buick

Dat was het :D Weinig foto's, veel genot :cool: :autumn:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 okt 2010, 13:25 
Oud-Roerganger

Dit weekend is het weer, morgen gaan ik en een heleboel bekenden er naar toe, want dan treed Omnia op :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 nov 2010, 11:30 
Ei

nog meer foto's!! Dag 2 op:

http://www.gooddayz.nl/index.php?option ... 0#comments

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 nov 2010, 15:38 
Oud-Roerganger

Echt heel veel heb ik van het evenement niet meegekregen, eigenlijk alleen het Omnia optreden :lol: maar goed, dat, samen met de leuke mensen, was precies de reden dat ik er was :D Mocht dat leuke meisje met bril en rode engelse ruitaccenten op haar kleding, die naast een man met groen BSA shirt stond, en waar zik zo nu en dan oogcontact mee had, meelezen: je mag me mailen :lex: :oops: [/kansloos]

De foto's waren slechts bijzaak, toch wat gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Er was ook weer een lijkwagen :verliefd:

Afbeelding
T2 bij de ingang

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Meris met Omnia handtekeningen (hmm, fotos kantelen met Picasa gaat nog niet goed merk ik.. :gert: )

Afbeelding
Corina

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 nov 2010, 15:40 
Oud-Roerganger

Teruglopend naar de auto weer wat platen geschoten
Afbeelding
VW T3
Afbeelding
Opel Omega
Afbeelding