Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 23 sep 2018, 05:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:11 
Oud-Roerganger

Afgelopen zaterdag was er een heksenmarkt bij de Scottish Barn in Molenhoek. Deze werd georganiseerd door de Cirkel van de Godin ter ere van haar 10-jarig jubileum. Dit viel uiteraard mooi samen met Beltane, en dat werd daar dan ook uitgebreid gevierd! :verliefd: De belangrijkste reden dat ik er naar toe ging was omdat ons eigen Elvya Dulcimer er op trad, maar al vanaf de entree voelde het als een warm bad. Veel oude bekenden gezien, veel nieuwe mensen leren kennen... En de sfeer.. heerlijk... Nog beter dan Elf Fantasy Fair en Castlefest. Waar daar veel mensen vooral iets willen zijn, kwamen hier vooral mensen die echt iets zijn ;)

Sandra (een andere Sandra dan de mede-oprichtster van dit forum, ff for the record) had van tevoren gezegd dat ze er niet bij kon zijn, maar doordat er iets in het noorden afgelast was (daar was het, in tegenstelling tot in Molenhoek, schijnbaar rotweer) kon ze toch mee... Ik had haar opgepikt op station Zwolle, van waar we samen verder zijn gegaan. Dat was een leuke verrassing voor Liesbeth en Sisi dus! :D

Afbeelding
Hippiebus op de parking

Afbeelding
Rechtsaf!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:18 
Oud-Roerganger

Eerste optreden Elvya. Bij het tweede optreden speelde ze Losi Yiee voor mij, toen heb ik wel eveneen traantje gelaten hoor :oops: :oops: :oops:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:25 
Oud-Roerganger

Drumcirkel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:27 
Oud-Roerganger

Afbeelding
Abe de Verteller

Afbeelding
Kip aan 't spit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:31 
Oud-Roerganger

Roofvogels. Niet helemaal mee eens met het showen van geketende dieren op een markt... Maar goed, die discussie zijn we daar dan ook real life aangegaan ;) En voorlichting is ook belangrijk!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:33 
Oud-Roerganger

Tanzen :verliefd:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:40 
Oud-Roerganger

En toen deed ik iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan op een evenement, maar wat ik vaker ga doen. Ik liep naar de auto, om daar mijn camera neer te leggen, en de rest van de dag te genieten en door mijn ogen te kijken in plaats van door mijn lens. :) Dansen en knuffelen zonder harde bobbel tussen elkaar in. Niet constant opletten waar je dat ding legt. ;) Maar onderweg naar de auto natuurlijk wel wat foto's gemaakt ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sandra: "Hippies!"
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:44 
Oud-Roerganger

En TOCH heb ik die dag nog wat foto's gemaakt. Sisi moest zaterdag gewoon werken, en kon pas aan het begin van de avond aanwezig zijn. Liesbeth en ik haalden haar even van station Nijmegen.
Afbeelding
Porsche bij de supermarkt waar Liesbeth ff wat moest halen. Ze waren in het centrum van Mook nogal onder de indruk van onze verschijning trouwens :lol: Tsja...

Afbeelding

Afbeelding
En ook op station Nijmegen werden we goed bekeken :') Ach, hebben die mensen thuis ook weer wat te vertellen...

Met Sandra en Sisi nog een korte afterparty hier thuis in Koarnjum gehad met glühmede, maar als snel in bed gedoken, we gingen als laatste weg van de markt, en daarna 3 uur gereden, dus we waren er om een uur of half drie... Zondagochtend vroeg Sandra in Leeuwarden op de treingezet, die een toepasselijke naam heeft.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 mei 2012, 12:46 
Oud-Roerganger

En tot slot, zo liep ik er zelf bij, dit was tijdens het tweede optreden van Elvya :)
Afbeelding
(Foto Joan Viergever)

Het was een eenmalig evenement... Maar organisatie, ALSJEBLIEFT!!! Maak hier een jaarlijks iets van? Alleen maar positieve reacties gehoord, en ENORM genoten!!!! :verliefd: :verliefd: :verliefd: Heb een heerlijke Beltane gehad!!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 mei 2012, 13:53 
Wesp

-O-

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur