Volg BuzzyBee op Twitter !Volg BuzzyBee op Facebook !
Het is nu 25 okt 2020, 15:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 dec 2019, 19:48 
Grunneger

Zal ik het nieuws dan maar even brengen.

Er is dit jaar geen eindejaarsquiz voorbereid door het bestuur.
Sorry en excuus aan degenen die zich er al op voorbereid en zelfs vrij genomen hadden.

Een quiz maken, sponsoren zoeken en aanschrijven kost erg veel tijd, en dat hebben we dit jaar niet kunnen vinden.
Sorry voor de late reaktie :sorry:

johannes@buzzybeeforum.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 dec 2019, 21:18 
Bijenkoningin

Erg jammer om te horen Johannes.
Niet alleen ik, maar volgens mij wij allemaal snappen dat het tijd kost om een quiz voor te bereiden.

Wat mij echter opvalt is dat er steeds minder initiatief is vanuit de moderators.
Een aantal zijn ermee gestopt en het clubje BBers die actief is, wordt alsmaar kleiner.

Dat hoort natuurlijk bij de tijd, maar jammer vind ik het wel.
Ik geniet nog steeds van het forum en de topics van anderen
Ook plaats ik nog steeds met veel plezier mijn foto's hier.

Er is nooit gevraagd of iemand wil bijspringen en moderator wil worden.
Zoals het nu lijkt, laat het bestuur het forum dood bloeden en dat vind ik jammer.

Als het bestuur behoefte heeft aan vers bloed, vraag het dan of neem contact op met mensen die er nog energie in willen steken, al is het maar voor enkele tientallen leden, die nog wel hier genieten.

Groeten Ed

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 dec 2019, 23:29 
verdwaalde Nederduitser

Ik kan je, voor mij persoonlijk, wel gelijk geven ja. Ik heb momenteel minder tijd en gebruik die meer voor andere dingen, ook weer wat meer voor mijn eigen site. BB vul ik met de foto's ik maak, maar bijv. aan veel verdelen kom ik al niet echt meer toe.

Het onderhoud van veel secties lijdt daar natuurlijk ook onder, maar door de wegval van enkele uploaders is het ook bijna niet meer te doen om topics of hele forums schoon te houden momenteel. Als je net klaar bent met opschonen en er gaat weer een lading spul offline, dan begin je dus weer van voor af aan helaas...
Dat is uit mijn zicht ook een reden dat het rustiger geworden is. Enkel door betalen krijg je tegenwoordig nog een uploader die stabiel werkt, wat voor velen natuurlijk een forum oninteressant maakt als medium.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 dec 2019, 00:40 
Keizersvlieg

Jammer dat de quiz niet door gaat dit jaar.
Idd zoals Ed zegt er is nooit gevraagd naar vers bloed,misschien was dat wel handig. ook qua gadgets,prijzen voor de quiz.
Verder het betalen voor 12 euro per jaar voor het uploaden van foto's kost je de kop ook niet.
Vond dat er met de quiz nog een beetje oude tijden qua leden herleefden in de reacties.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 dec 2019, 15:40 
Bijenkoningin

Ditzj schreef:
Ik kan je, voor mij persoonlijk, wel gelijk geven ja. Ik heb momenteel minder tijd en gebruik die meer voor andere dingen, ook weer wat meer voor mijn eigen site. BB vul ik met de foto's ik maak, maar bijv. aan veel verdelen kom ik al niet echt meer toe.

Het onderhoud van veel secties lijdt daar natuurlijk ook onder, maar door de wegval van enkele uploaders is het ook bijna niet meer te doen om topics of hele forums schoon te houden momenteel. Als je net klaar bent met opschonen en er gaat weer een lading spul offline, dan begin je dus weer van voor af aan helaas...
Dat is uit mijn zicht ook een reden dat het rustiger geworden is. Enkel door betalen krijg je tegenwoordig nog een uploader die stabiel werkt, wat voor velen natuurlijk een forum oninteressant maakt als medium.

Ik begrijp je keuzes helemaal Harm. Verder denk ik dat iedereen ook wel merkt dat het steeds rustiger wordt op dit forum. Maar dat is volgens mij geen reden om het maar dood te laten bloeden. Ik zou zoals aangegeven daar graag energie in willen steken.
Zo blijft het forum toch interessant voor degene die hier plezier aan beleven.

wmh schreef:
Jammer dat de quiz niet door gaat dit jaar.
Idd zoals Ed zegt er is nooit gevraagd naar vers bloed,misschien was dat wel handig. ook qua gadgets,prijzen voor de quiz.
Verder het betalen voor 12 euro per jaar voor het uploaden van foto's kost je de kop ook niet.
Vond dat er met de quiz nog een beetje oude tijden qua leden herleefden in de reacties.

Ik ben het helemaal met je eens Willem. De eindejaarsquiz bracht altijd weer oude tijden tot leven. Al dagen van tevoren keek ik er naar uit. Ik hoop echt dat we volgend jaar weer met z'n allen van de quiz kunnen genieten. Tuurlijk wordt het clubje BB leden kleiner en kleiner, maar nog steeds vertoef ik en ook meerdere anderen hier met veel plezier.
Laten we dat met z'n allen dan ook vast houden en ervan genieten :duim: :duim:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 dec 2019, 16:36 
the nightflier

ed de jong schreef:
Ik zou zoals aangegeven daar graag energie in willen steken.
Zo blijft het forum toch interessant voor degene die hier plezier aan beleven.

Ik deel jouw mening Ed.

Ditzj schreef:
maar door de wegval van enkele uploaders is het ook bijna niet meer te doen om topics of hele forums schoon te houden

Daar zaten we hier ook mee, vrijwel alles wat ik in de loop der jaren gepost heb is weg, alleen wat via PP is geplaatst niet, de rest was via Imageshack en nog een gratis uploader, inmiddels weer begonnen met het plaatsen van de oudere plaatjes, de vakantie verslagen e.d zullen niet weer komen, dat is mij te veel werk.

Laatst bijgewerkt door Gert Poelman op 25 dec 2019, 17:19, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 dec 2019, 19:56 
Bijenkoningin

Ik zit ook vaak te twijvelen tussen dit forum en het andere transportforum , dat ook langzaam aan het doodbloeden is , ook daar heb ik aangeboden om er energie in te gaan steken , maar word helaas niet op prijs gesteld , ik zou hier ook wel willen helpen om het transport op bedrijf gedeelte op de rit te willen helpen , door het wat fijner op ABC te zetten zodat er meer gevonden word .

Denk dat er nog wel annimo voor een forum is , maar dat er ook aan gewerkt moet worden om het levendig te houden , met de juiste club mensen moet dat best te doen zijn/wezen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 dec 2019, 16:55 
Oud-Roerganger

Jammer dat de quiz dit jaar niet door gaat, altijd erg leuk om te doen. Eén sponsor zat in ieder geval al klaar met mooie prijzen ;) Maar die zijn er in 2020 vast ook nog wel, mooi dat er verschillende mensen zich hier spontaan aanbieden, ik ga er van uit dat er nu al iemand uitgekozen wordt die hem volgend jaar mag maken? (Toen ik hem samenstelde deed ik elke week een beetje, 100 vragen zijn immers maar 2 per week, maar ik was er wel het hele jaar mee bezig inderdaad)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 jan 2020, 23:59 
Termiet

Ik wil best de quiz voor dit jaar maken hoor, leuk!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur